27.4.12



a couple of pictures to document my greedy shortbread habit
.
also some of my lovely finds from last weeks fleamarket
.
the only way to really keep me from biting my nails
is nailpolish
o well
ESSIE is my favorite kind 
and now all colours are available here in Germany too
but i probably should switch entirely to "healthier" brands like BUTTER or SCOTCH
but till then i indulge in all kinds of red and coral 
those go so well with this summer kind of weekend were going to have




Kommentare:

  1. I like the nail colour, oh how I wish we were going to have a summery weekend here- it's rained solidly for the whole of april.

    AntwortenLöschen
  2. i´m so sorry to hear that! we had to switch from winter boots to sandals in almost 24 hours - it´s crazy...

    AntwortenLöschen
  3. Ha! Das ist Braziliant, oder? Den habe ich mir vor 2 Wochen auch gekauft, nachdem ich schon sehr lange auf der Suche nach dem perfekten Orange war, das nicht zu orange sein sollte...
    Viele Grüße aus dem auch sehr sommerlichen Berlin, das ich im Moment aber vor allem vom Inneren der Lesesäle aus erlebe.
    Rebekka

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Beinahe wäre es Braziliant geworden - hab aber dann doch Ole Caliente genommen... wünsch dir eine schöne Zeit trotz der Lesesäle!
      Ich komme wahrscheinlich im Mai auch kurz nach Berlin - vielleicht sehen wir uns ja?!

      Löschen